städa och dona

Ikväll blir det en lugn kväll, Neoplutten är hemma hos mamma, så jag är ensam hemma ikväll.
Ska väl ta och plocka lite här hemma, byta sängkläder och lite så. Bara strosa och ta det lugnt!
Blev inte många timmars sömn inatt, somnade väl runt 1-2, och vaknade vid kvart över 6 då William ville ha välling, och inte tyckte han att vi skulle sova mer heller för den delen. Så det var bara gå upp och ge honom välling, sen låg vi i sängen och myste ett tag innan han skulle börja leka. Men det var ändå mysigt att ha lillkillen här! :)

Nej, nu ska jag ta och avsluta mitt skrivande, ska plocka här hemma, och sen lägga mig tidigt :) upp och jobba imorgon igen, jiiiiihoooo! :)





take care! ♥




















imorgon kommer du...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0