Underbart!! :)

Helt underbart väder ute :)

Idag vaknade jag ute hos pappa, var barnvakt åt Ronja igår!! :) mysunge!
Så när jag kom hem vid halv tolv ungefär så var mamma och Jocke här och satte upp balkongnät så vi ska kunna ha öppet på balkongen utan att katterna rymmer :) blev toppenbra!! :)
Även mormor kom förbi en stund, vi åkte iväg till Jysk och köpte ett balkongbord som jag velat ha en längre stund, tack mormor!! :) så nu har vi ordning och jättefint ute på balkongen :) ska sätta ut en blomma där ute sen tänkte jag oxå, så det blir lite myspys :) ska bli så härligt att kunna sitta ute på balkongen :)
Jag och mormor var även nere en sväng i hundrastgården med Neo, men ja.. det var nog alldeles för varmt för honom, han bara låg där och flämtat, så vi gick hemåt istället :) så nu ligger lillaprinsen helt utslagen på golvet :)

nehe, nu ska jag väl inte sitta här mer när det är så fint väder :) ska nog ta och skura lite på balkongen tror jag, sen ska jag bort till Johanna och gå ut en sväng med Zacke :)



ha en underbar dag i detta fantastiska väder!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0