Jag saknar dig!!

Dagen idag har varit väldigt blandad..

Pappa kom och hämtade upp mig vid kvart i tolv ungefär så åkte vi upp till farmor i Nyköping, var väldigt trevligt att få träffa henne igen, vad länge sen! :) Var även trevligt att få träffa pappa och Malin och mina underbara systrar, och Jonny oxå såklart :)
Kom väl hem vid kvart över fem ungefär, sen vid sex så kom Jocke och lämnade Neo, mitt lilla hjärta!

Sen ju närmare kvällen det lider desto mer kommer ångesten... blir ju inte bättre av att vi fått lite frågor från utbildningen som jag inte riktigt fattar :S
Men ska väl gå bort härifrån nu, sätta mig och se lite på tv:n.. fixa matlåda tills imorgon måste göras oxå ja!!

Take care!!









Jag saknar dig så det värker i hjärtat!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0