Hold me, tell me everything's ok...

Det börjar bli för mycket med allt, får panik..
Vill skrika, gråta, få ett rejält utbrott, men både kropp och huvud är alldeles för trött för att ens anstränga sig..
Har ingen ork till någonting, orkar knappt städa hemma längre.
Jag vill vara mer engagerad i saker och ting, men jag orkar inte, känns inte som att någonting är speciellt kul längre.. Jag måste ta mig upp ur den här gropen snart, börjar tröttna på tillvaron här nere, den är inget trevlig längre!!




Don't want to turn off the light
Hope someone hears me tonight.
I know there's a snake in my bed
Eating its way through my head

I want to be normal, I want to feel safe
Waking up screaming, it's always the same
I don't want to turn off the light
Hope someone hears me tonight

Hold me, tell me everything's ok
Show me there's a way to beat the monster
Save me, make it go away

I'm trying to wash of the stains,
try not to think about the pain
I know I've got no place to hide
God knows the times that I tried

I want to be normal, I want to feel safe
Waking up screaming, it's always the same
I don't want to turn off the light
Hope someone hears me tonight

Hold me, tell me everything's ok
Show me there's a way to beat the monster
Save me, make it go away

Hold me, tell me everything's ok
Show me there's a way to beat the monster
Save me, make it go away

















Take care!! ♥




















Jag älskar dig, mitt hjärta! ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hanna jag finns alltid här för dig! Och jag ska göra allt jag kan för att hjälpa dig att komma upp igen! Tveka aldrig på att prata med mig eller om du vill att jag ska göra något för dig så säg det då! Glöm inte att du har dina vänner och din familj! Jag älskar dig mitt hjärta! ♥

2010-10-21 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0