one of us...

Nu sitter man på jobbet då, ganska någorlunda lugnt idag, orkar inte ta allt för mycket samtal.
Börjar tröttna lite på det här. Trivs egentligen ganska bra på jobbet, det som känns mest jobbigt är denna otroliga prestationsångest pga krav, krav, krav och ytterligare krav.

Hihi, ibland har jag nog världens bästa teamledare, hon kom nyss fram och sa "vad fin du är idag! Liten rosett på tröjan, fint!" :) det höjer verkligen ens dag!
Maria är helt toppen, hade man inte haft dom "teamledare" som man har så hade jag nog inte klarat av det. Mer förstående och peppande ledare kan man nog inte ha! :)
har tänkt att ta upp detta med prestationsångesten och säljet med henne sen när vi har individuella möten.

Har rast om en halvtimme, sedan möte klockan 15 till 16.30, sen slutar jag, jippie!
Blir hem, packa, plocka ur llite skit ur bilen, sen hem till mamma och äta lite mat och slänga sig i soffan. Lägga sig tidigt, ska upp vid tre imorgonbitti. Hämta mormor halv fyra sedan bär det av till Ullared :) toppen!! Ska bli så otroligt skönt att komma härifrån en stund :) kommer hem senare på söndagen. Och då kommer även J hem och är hemma till tisdag :) ska bli så härligt!

nehe, back to woork! *plingeling*








take care! ♥













jag älskar dig så det gör ont!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0