du är allt..

Jahaja, det var ett tag sen man skrev nu.. känns egentligen inte som att det finns så vidare mycket att säga, haha! :)

men ja, idag när vädret är pissigt så blir det en riktigt innedag, sitta framför tv:n och bara mysa, mmmh! :)
och så var även lilla Annica förbi här förut innan hon skulle hämta Tindra på dagis, alltid lika trevligt att träffa henne :)
Igår så var jag även hos min älskade mamma och firade min lillasyster som fyllde 14, grattis grattis! Blev först lite smörgås med gott pålägg, sedan avslutades det med glass och maränger!! :) mums! :D blev även 2 runder i skogen med hunden/hundarna, riktigt skönt då det var ca 25 grader ute i solen :)

men nu ska jag försöka leta reda efter något i frysen att äta *hoho, eko!* javisst, så låter det i vår frys! :) haha. dags att handla kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0