Kalas :)

Nu var det en vecka sedan man skrev sist då, känner att jag inte är någon höjdare på det här med att uppdatera, haha :) men men, kanske bara visar att jag har annat för mig om dagarna än att sitta och blogga :) yeeeey!
Pappa, Malin och Ronja åkte nyss hem, dom var här och firade mig lite :) Resten av släkten firade mig i söndags, men pappa kunde inte komma då. Men ja, nu är hela den delen överstökad!! :) *pustar ut* nu står istället matlagning och disken och väntar på mig, mindre kul det :)

Nu ska jag ta och plocka ordning här hemma efter min lilla buse som har lekt sönder sin tuggleksak så det ligger trådar överallt, blir nog att ta fram dammsugaren igen :) efter det blir det att slänga ihop någon mat som man kan ha med sig i matlåda imorgon på jobb, efter det blir det nog diskning!! :D yeeey, mycket trevlig kväll det här, haha :)

men nu ska jag ta och röra mig härifrån, får se om jag tar och uppdaterar något mer senare sen :)







take care! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0