Ledig

Ledig idag då, är välbehövligt!! :) har plockat och städat lite här hemma, träffade Annica och tog en promenad med Neo :) nu ska jag snart ta en promenad med skrutten igen, för att sen åka och träffa Elin!! :) ska bli väldigt trevligt, känns som evigheter sen!! men äntligen :)

Imorgon blir det jobb igen då, 08.15-17.00, skönt att äntligen jobba dag!! :) de senaste dagarna nu så har jag jobbat 13.30-22.15 :/ men men, ger ju pengar iaf!! :) är ledig på fredag, för att sen jobba 7 dagar i rad!! oh herre jisses... men jag överlever nog det med ska vi se! :)

ska kanske iväg på lite studentkalas imorgon efter jobbet med, beror på en kompis till mig har lust att ha Neo ett tag då, ska höra med henne sen tänkte jag :)

men nu ska jag ut med Neo och sen åka och träffa min min underbara vän Elin :)




take care!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0