Sol!! :)

Idag har äntligen solen tagit sig i kragen och tittat fram, otroligt skönt!! :)
Dock så är jag lite tråkig och har mest suttit inne och pluggat, dock en promenad med Neo förut tillsammans med Annica och Tindra, mycket trevligt!! :)

Imorgon bär det av till Nyköping och farmor, ska bli mycket trevligt :) var väldigt länge sen jag träffade henne nu.
Pappa kommer och hämtar upp mig runt elva, halv tolv. Så blir ändå lite sovmorgon imorgon med, skönt!!
Sen efter man kommit hem från farmor blir det att fortsätta plugga lite. Usch och fy, jag saknar verkligen inte skoltiden kan jag ju lova!! men men, "bara" 2 veckor kvar!
Oh shit... har inte riktigt tänkt på det förut, det är 2 veckor kvar.. det är nog ganska så "bara" egentligen, haha. Dessa två veckor har gått väldigt snabbt, har lärt mig otroligt mycket faktiskt.
sen efter de veckorna så blir det upp i "svaret", läskigt!!

Men men, nu ska jag ta och äta något, sen fortsätta plugga och renskriva alla anteckningar :)

Take care!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0