When you're halvway up, you're always halfway down...

Dagen har varit upp och ner idag, har väl inte sovit mycket mer än fyra timmar inatt :/ vilket har reulterat i att jag varit vääääldigt trött hela dagen idag. Mycket lätt att koncentrera sig på 3 timmar teori i streck förut på jobbet.. eller inte!

Har drömt en väldans massa under natten, vilket gjorde att jag efter kvart i fyra inte kunde sova speciellt mycket, somnade till men vaknade lika snabbt idag. Kanske ska tillägga att jag då somnade strax efter tolv då oxå, och så skulle jag upp vid halv sju, kvart i sju. JIPPIE!! Godmorgon Hanna!
Men imorgon blir det en lugn dag, skulle träffat Elin egentligen, men hon gick av någon anledning och blev sjuk, så imorgon ska jag bara slappa hela dagen och vila upp mig.
men men, nu är det kväll, snart natt, och jag ska ta sista varvet med mitt lilla hjärtat innan det blir lite tabletter och sängen för min del *längtar!!*

Godnatt allihop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0