Förste advent.

Förste advent idag, mys!
Adventsljusstakar, stjärnor, julgardiner och juldukar är framtagna och sitter på plats nu, så fint så! Tänkte sätta dit jirlangen på balkongräcket oxå, men hela balkongen är full med snö så jag ångrade mig!

Kom nyss in från en väldigt kall promenad med NeoPlutten, han bara ÄLSKAR att vara ute och snön och busa :) han hoppar som att han vore någon groda eller liknande, tur att någon uppskattar snön såhär tidigt!!

Imorgon är det dags för jobb igen då, tjooohooo! En dag ledig iaf, alltid något!
Men är ledig nästa helg, då kommer J hem, och på lördagkvällen så blir det inflyttningsfest hos Johanna. Ska bli härligt att få festa till lite och träffa alla nära och kära :)
Tänkte bli någorlunda kalasfull och dansa på bordet eller liknande :) kanske inte riktigt men nästan... tycker att jag förtjänar det!

Nej, nu ska jag väl ta och fixa lite här hemma..



Ha en fin advent och ta hand om varandra!! ♥






















jag älskar och saknar Dig så det gör ont!! ♥


Kommentarer
Postat av: Paulina

Tack för de fina orden Hanna. Jag vet att det inte är bra att vara överbeskyddande och när det gäller farmor och farfar blir det ofta att han skickas mellan dem och till slut Janne och sedan när janne inte hjälper kommer han mig. Helt varm av grått. Jag vill inte inta något försvars ställning men det är jobbigt när det blir mycket gråt. Men det blir ju bättre och bättre så det ska nog lösa sig det här med =)Det tvekar jag inte på



Kram

2010-12-29 @ 21:35:49
URL: http://minbebis.com/blogg/stoltapaulina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0