I can't tell you how much I miss you...

Jaha, då sitter man här igen då.. Var ett par dagar sedan man skrev nu, har väl egentligen inte riktigt orkat. Haft tankarna åt annat håll.. Helgen har bjudit på jobb, mys och obehagliga stunder.
Var länge sen jag kände mig så "orolig" för hur det skulle sluta, som i söndagkväll.. Tack till underbara Johanna som fanns där då, och till min älskade mamma och Jocke som kom för att hjälpa mig!!

Imorgon blir det jobb igen, så ska väl göra sig iordning för sängen snart kanske.



Take care!




















Jag älskar dig!! ♥ du är mitt allt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oavsett vad så kommer jag alltid finnas här för dig Hanna :) Tveka aldrig på det! Jag älskar dig!!!

2010-11-02 @ 20:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0