jag är din bäste vän!

Finns det egentligen några bättre vänner än djur?
Jag älskar min underbara hund över allt annat, och skulle inte byta ut honom mot allt guld och alla diamanter i hela världen.
Han vet precis när han ska behöver trösta, när man är ledsen.. han vet när man är ute och han verkligen måste skärpa sig för att man har en kväll då man är nedstämd och inte orkar.
Han känner känslor som ingen annan känner, utan måste se för att märka.
Neo är bland det finaste jag har, den underbaraste av dom underbara!! :)
Jag bara älskar honom så mycket som man kan älska en levande varelse!! :) ♥


Mitt underbara hjärta!


Jag är din bäste vän
jag är din bäste vän
när din väg känns tung att gå
när du är mycket långt ifrån din trygga vrå
när du är ensam ska du tänka på
att jag är din bäste vän
ja, jag är din bäste vän

Jag är din bäste vän
jag är din bäste vän
om du är ledsen så finns jag här
i mina ögon är du alltid populär
glöm bort bekymmer, sorger och besvär
för jag är din bäste vän
ja, jag är din bäste vän

det finns säkert många som är smartare än vad jag är
som kan mer än jag, kanske
men ingen annan kan nånsin älska dig mer än jag
varenda dag

så låt bara åren gå
och låt dina hår bli grå
jag hänger med, det kan du lita på
för jag är din bäste vän
jag är din bäste vän
jag är din bäste vän!




Kan det vara så att hundar faktiskt känner så om sina ägare? :)









take care!! ♥























you are allways on my mind....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Neo är verkligen helt underbar hjärtat :) Honom kan du vara stolt över. Och jag är jätte stolt när jag får låna honom! Älskar att ha honom här! Han är så lätt att ha med att göra! Lilla prinsen <3

2010-09-10 @ 14:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0