How will I know?

Jadu..... bra fråga. Jag har inte en aning, hur? Hur ska man veta? hur ska man veta vad som är bäst, och vad som blir bäst i framtiden? Det är många frågor, valen man gör nu är helt avgörande för hur det blir i framtiden :( Varför ska det vara så tungt och jobbigt? Varför ska tilliten alltid svika? Varför kan det ena sekunden kännas bra, och nästa kännas åt helvete? Skulle vilja känna glad och lycklig, om så bara för en dag. Ensamheten trycker på, även om jag vet att jag har folk omkring mig som stöttar i alla lägen. Varför kan inte det vara tillräckligt för?
Många frågor, men inga svar....


How will I know who you are?
How will I know if he really loves me?





Ja, som sagt, frågor, frågor, frågor...

Imorgon blir det kryssning, är inte ett dugg taggad just nu, men blir väl förhoppningsvis blir det ändring på det under morgondagen! Kände mig jättetaggad sist, så varför inte denna gången? Nu känns det nästan bara jobbigt att åka iväg :( men som sagt, hoppas det blir ändrig på känslan under morgondagen.


Nej, nu ska jag försöka sova lite!

















Take care! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0