sömnlös...

Borde väl egentligen försöka sova... men känns på något sätt lönlöst :S känns inte som att jag kommer kunna sova, men ja, det måste göras eftersom att jag ska upp och jobba imorgon.

Har haft två bra kvällar nu faktiskt, igår blev det först att träffa Elin och förfesta lite här hemma, sedan begick vi oss utåt för att skaka lite rumpa. Blev väldigt lyckat!! <3

Idag så hade jag först en bra dag med Kimberly, vi åt lite mat och bara umgicks. Sedan kom även lillasyster Emma och gjorde oss sällskap. Vi inväntade Stenman, och när han kom så begick vi oss neråt mot O'learys. Väldigt trevligt även det! <3

Imorgon kanske min älskade och jag inviger Smultronstället i Söderköping för lite glass efter jobbet, ska bli mys isåfall. Jag älskar dig!
























Take care! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0