There's no way out....

Nu skriver man lite igen då, hm. Känns som att det är under kvällstid som jag faktiskt behöver skriva av mig lite, och även då jag har mest tid att faktiskt göra det på..
Mycket tankar som far i huvudet.

Varför ska man kämpa, när man ändå inte kommer någon vart?
Varför ska man kämpa, när ingenting ändå hjälper i slutändan?
Varför ska man kämpa, när man ändå inte ser något ljus i tunneln?
Varför ska man kämpa, när man ändå inte kommer räcka till?

Många säger att man har mycket att kämpa för, men när man frågar vad så är det få som faktiskt kan svara på det. Många säger "du har din familj och dina vänner"... Ja, men vilka är ens familj och vänner då? Och vad händer om dom som är en "familj och vänner" ändå inte riktigt är nöjda, utan har något annat att påpeka?
Är det verkligen riktig familj och riktiga vänner när dom inte kan se igenom den där fasad som istortsett alltid finns?

Standard, "jag är trött", "jag har ont i huvudet". Ursäkter som används allt för ofta för att man inte orkar prata om allt. Eller orkar kanske är fel ord, jag vet inte vad som är fel. That's it! Jag mår piss och åt helvete, men kan på rak arm inte säga vad som är fel. Det enda jag kan säga är "allt" eller "jag vet inte.." Men kan inte specificera mig speciellt mycket mer än så.





I pray someone, somethin will come and take away the pain
There's no shelter from the storm inside of me.
There's no way out of this dark place.






























Take care everyone! ♥


Kommentarer
Postat av: Paulina

Hanna det har du säkert hört tusen gånger men jag vet att det är sant. Du är en av de starkaste människorna som jag känner och vart med om mycket skit med du har ju klarat det för du står ju här i dag. Att allt kommer ifatt är inte så konstigt och att fundera på hur ens liv ska se ut är heller inget konstigt. För vist är det så att vi alla söker en trygg grund att stå på och helst vill man ju vet vem och vilka som är ens familj och vänner.villkorslös kärlek (om de nu finns?) är nog inget som man hittar runt hörnet. Men det jag vet är att det finns människor runt om dig som älskar dig för den du är och det är en väldigt fin människa som bryr sig mycket om andra människor och glömmer lätt dig själv (svåraste biten)



Du får inte tappa hoppet om att det finns ljus i tunneln! Hanna jag älskar dig för den du är <3



Massa styrke kramar!

2011-04-22 @ 09:09:21
URL: http://mammapaulina.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0