Dag 4

Idag blev det jobb, äntligen! Jobbigt, men samtidigt skönt att komma igång. Kändes både psykiskt och i magen att det vär länge sen. Det var jobbigt. Alla skulle prata, fråga vad man varit för sjuk osv. Jag orkar inte prata om det. Jag ljuger. En dag blir det bättre, det vet jag. Kan inte bli något annat. Men när är "en dag"?
Tankarna springer iväg.. Fick papper från polisen idag, undra vad dom vill? ska ringa dom på måndag stod det. Stod att det gällde ett trafikärende och att det var samma utredare som har haft om "olyckan".. misstänker att det är något om det! Men allting är ju klart där redan, utredningen är klar och rättegång är inplanerad. Är väl ingen idé att spekulera mer i det, men tankarna far. Började först fundera på om jag hade gjort något olagligt, men det kan jag inte komma på. hm!







Ta hand om er allihop!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0