Dag 7 och 8

Hann inte med att blogga igår, hela dagen bara swicha förbi. Var först och hälsade på ett par vänner till Johan och Annika, jättetrevligt! Kom hem vid halv åtta, åkte direkt till Johanna. Handlade lite mat och lördagsmys. Otroligt lyckad och trevlig lördag! Inte så mycket ångest, dagen gick ganska bra.

Idag har varit en slapp dag. Har sovit länge. Städat. Ätit tacopaj. Umgåtts med Anna som kom över på lite mat. Spelat Zoo Tycoon. Roligt spel!
Har varit en dag som bara bestått av slapp. Mjukiskläder och datorn i knät. Har snurrar väldigt mycket i fuvudet, tankar som far fram och tillbaks. Imorgon är det dags att ringa polisen! Spännande. Skrämmande! Jag är nervös. och lite rädd. Men det går nog bra, hoppas jag! Allt känns helt plötsligt så verkligt. Kan knappt prata om något annat känns det som. Ska försöka släppa allt efter rättegången. Han är inte ens värd att hata. Han är inte värd några känslor alls. En vacker dag ska jag sluta hata honom. Jag kommer alltid hata det han har gjort, men inte honom. Han ska vara luft för mig. En dag, en vacker dag! Men än så länge så hatar jag honom.





Ta hand om varandra, och le! Ett leende gör mer än vad ni någonsin kan tro. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0