jag har bestämt mig...

Jag har haft ett par jobbiga dagar nu, varit sjukskriven från jobbet i 3 dagar, har inte orkat gå och jobba helt enkelt. Det har fått mig till vissa tankar, jag kommer varje dag försöka skriva ett blogginlägg där jag beskriver min dag, mitt mående.
Jag måste göra det, för min skull, för andra som är i samma situation. Hur det är att faktiskt leva med daglig ångest och en depression
, hur det påverkar mig, varje dag, utan att någon faktiskt kan se det. Det är mina känslor, mina tankar. Jag hoppas att det kommer kännas bättre för mig, men även att andra kan få en större förståelse för just depressioner och ångest, psykisk ohälsa d.v.s.













Ta hand om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0