2012-01-09

Hej alla fina! :) jisses vad jag är dålig på att uppdatera, har haft en hel del annat att tänka på. Var hemma hela förra veckan pga illamåendet, var även hos barnmorskan och allt såg bra ut än så länge :) nu längtar vi till på fredag!! Imorgon kommer de från malmstaden och besiktar lägenheten, kommer få massor att göra tills vi ska flytta, ih!

Tänk, på fredag ska vi få se vårt lilla mirakel i magen, lilla hjärtat!! Jag smälter bara av tanken. Tänk att vi har fått denna uppgift, denna ära! I resten av våra liv kommer vi förhoppningsvis ha denna uppgift, denna ära, att älska och ta hand om någon annan. Vi har skapat ett mirakel, ett eget litet mirakel!! :) jag är så lycklig!! Vi är lyckliga. 2 ska bli 3, eller 6 ska bli 7, om man räknar med djuren.

Jag längtar, längtar tills jag får se dig, känna dig, visa upp dig för hela världen. Jag är stolt! Du är min skatt, vår skatt. Min och Johans! <3



Jag älskar dig Johan, tack för detta!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0