2012-01-16

Hej ni fina! :)

Så otroligt trött idag, men vem är jag att klaga på det?! :) började se en film igår, Jag Saknar Dig. Såg väl halva sen Var jag tvungen att sova. Den var bra, men hemsk! Jag grät och grät och grät. Mycket minnen och tankar som väcktes, men Gud, kunde inte sluta kolla på den :)

I lördags träffade jag mina fina vänner Elin och Paulina :) åt kinamat (glass med friterad banan!!) och bara myste :) underbart!

I fredags var vi på ultraljud och såg det lilla miraklet i magen, UNDERBART!! Det var nog bland det finaste och det häftigaste jag varit med om :) det var minsann en liten vilde, snurrade runt och hade sig. Häftigt att se alla rörelser men inte känna något :)
Skulle göra kub/nupp, men det tyckte inte lilla bebisen där inne. Fick därför en ny/en till tid på torsdag!! :) hihi, så lycklig att få se lilla plutt*n snart igen :D

Nej, nu måste jag jobba :)
Puss och kram och ta hand om er!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0